Future of ashes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

When you have the run, will everything come down?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De algemene regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 03-02-12

De algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: De algemene regels   De algemene regels Emptyma feb 06, 2012 7:42 pm

Om geen vergissingen te begaan en de sfeer te behouden, hebben we in deze RPG een aantal regels.

- Als je niet weet hoe je moet RPG'en dan ben je hier ook niet op je plaats. Het gerbuik van Algemeen Nederlands is een prioriteit en een post moet minstens uit 3 regels bestaan. Ervaring is een "must".
- Lees voordat je een personage aanmaakt alles grondig door. Misschien is het handig om ook over je medespelers te gaan. Hieruit kan je dan achterhalen of je personage toch nog wel origineel is of niet.
- Je gebruikesnaam/accountnaam is de voornaam van je personage.
- Geen artiesten of acteurs als foto voor je personage! Hiermee doel ik op bekende. Miley Cyrus of Justin Bieber kunnen we missen.
- Er word in de hij/zij-vorm getypd (=derde persoon) en dit in de verleden tijd!
- Niemand wordt buitengesloten. Heb je een probleem met iemand? Dan mail je mij. Als je ruzie met elkaar wilt maken dan doe je dat maar via privéberichten zodat de andere er geen last van hebben.
- Houd de jongens en de meisjes in evenwicht! Vaak komt het voor dat de meisjes in meerderheid vallen en dat vind ik persoonlijk jammer. Hetzelfde voor de kampen!
- De personages kunnen geen huisdieren hebben!
- Er worden twee waarschuwingen gegeven bij gedrag dat niet getolereerd wordt. Bij de derde krijg je een forumban. Hoelang deze duurt hangt af van de actie. Meld je dus vooral niet aan om de clown uit te hangen, reclame te maken of ruzie te stoken.
- Wanneer je echter je hebt aangemeld is het te bedoeling dat je geregeld online komt en reageert!

Voor vragen kan je altijd terecht bij mededelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://futureofashes.actieforum.com
 
De algemene regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future of ashes :: Algemeen :: Regels-
Ga naar: