Future of ashes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

When you have the run, will everything come down?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stel jezelf voor!

Ga naar beneden 
+6
Jess
Emily
Avalon
Sone
Nathalie
Admin
10 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 03-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyma feb 06, 2012 7:49 pm

Je personage kennen we nu al dus vertel eens wat meer over jezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://futureofashes.actieforum.com
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 2:59 pm

Nou, laat ik eens even leuk het spits afbijten :')

Ik ben Iris, ik ben 16 jaar en woon in Zuid-Holland. Yeah. Eh - ik speel dus Nathalie hier en op gSm ben ik beter bekend onder de naam Irisjuhh XD

Ik heb best veel hobby's, maar degene waar ik het meeste mee bezig ben ik musical. Ik zit namelijk in een musicalklas, en met deze groep worden we best vaak gevraagd om op te treden, dus dat is super leuk. Verder hou ik heel erg van schrijven, en ik ben tv-show addicted. En met addicted, bedoel ik ook echt addicted. Ik kijk echt téveel tv-series en films.

Eh - ja ik ben slecht in dit soort verhaaltjes. Maar ik denk dat ik het wel ongeveer heb gehad. Ik zou niet weten wat je verder nog zou moeten weten XD, maar als je iets wilt weten: vraag maar raak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sone

Sone


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 09-02-12
Leeftijd : 27

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 3:27 pm

Ik wil mezelf niet voorstellen, dan vinden jullie me raar. Ik weet het gewoon zeker. Oké, of niet. Ik praat in mezelf, of ik typ tegen mezelf. Zie je wel. Ik begin gewoon al raar, ik ben een debiel.

Om te beginnen, of nou ik was al begonnen, maar dat doet er niet toe. Ik heet Nina en mocht 'Oma Nina' ons nog komen stalken kun je mij 'kleine Nina' noemen. Haha. De personen die het vorige RPG hebben meegemaakt weet waarover ik nu zwets. Ik ben een zwetsen, praat eigenlijk over niets. Dat is niet altijd zo hoor, gewoon nu even. Ik heb nogal rare buien, soms, niet op mij letten want wie weet ben ik morgen weer stront chagrijnig of iets. Ik ben 15 jaar, maar de meeste geloven me niet als ik dat zeg, heb ik het idee. Ik lijk ook jonger, maar dat doet er ook niet toe. Ik woon in Noord-Holland en dat maakt mij koeler dan Iris. Want Noord is niet Zuid en Zuid is niet Noord. Ik speel dus Sorrel en op gSm -aangezien Iris dat zo nodig moest melden, doe ik het ook maar- sta ik beter bekend als Sweetnothings. Dat was ik niet altijd hoor, ik was eerder Chocolaaatje-xXxXx (volgens mij typ ik het verkeerd).

Nu ik Iris zo lees besef ik me trouwens dat ik eerst had moeten lezen en dan pas vragen, maar ik ga het niet veranderen en Iris mag gewoon tegen mij zeggen dat ze Musicaloptredens heeft, ook al heb ik dat nu gelezen. Misschien had je het nog niet door -vast wel-, maar ik ben nogal een idioot. Eppo. Haha, ik zeg het woord eppo echt vaak. 'Die man is echt een eppo.' En volgens mij weet bijna niemand wat ik er mee bedoel, alleen de mensen die ik het heb uitgelegd. Haha. Oké, ik ben lui en sport dus niet, al wil ik wel graag weer op een sport. Ik heb heel lang getwirled, maar daar moest ik vanaf toen we drie jaar terug zeg maar verhuisden. Ik heb eigenlijk vrij weinig hobby's, schrijven is meer een passie. Net als zingen overigens. Ik irriteer mensen in huis wel eens met mijn gezang en waarschijnlijk is dit ook het geval op school, maar zegt niemand het daar tegen me. Ik houd trouwens van die Crime Scene series. Denk aan SCI, Bones, Criminal Minds ect. Nogal ironisch, bedenk ik me nu, dat wel heel snel bang ben. Ik hou totaal niet van horror ect. Ik houd van teveel om op te noemen, als we het tenminste over tvprogramma's hebben. Zit de laatste tijd nogal achter de buis gekluisterd, bij gebrek aan inspiratie om te schrijven. Op zich kan ik wel schrijven hoor, maar met mijn enorm perfectionistische instelling vind ik momenteen bijna niks van wat ik schrijf 'goed genoeg'.

Jezus, ik zaag echt te lang door. Ik voel me echt een eersteklas debiel momenteel, maar toch ga ik dit posten. Er is een kans dat dit plots veel kleiner wordt hoor, omdat ik me dan bedenk hoe idioot dit is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalon

Avalon


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 4:24 pm

Hallooooooooootjes ik vind het altijd grappig dat mensen zeggen dat ze het stom vinden om zichzelf voor te stellen, maar ik vind het juist superleuk! Alvast heel erg sorry als dit een megastuk wordt, want meestal begin ik met schrijven en dan gaat mijn hoofd opeens naar een andere dimensie, ben ik er vijf minuten niet, en dan staan er allemaal rare dingen op het beeld. Dat heb ik ook heel erg vaak in de klas, dan kijk ik naar een punt, en dan ben ik opeens weg, wat ik dan altijd pas erna merk, want iemand tikt me dan aan en dan schrik ik, en ben ik weer wakker LACHEN.
Ik ben Christina, ik ben 16 jaar [EINDELIJK] en ik woon in Noord-Holland. Ik zit in de vierde van het gymnasium en dit klinkt misschien raar, maar ik vind leren best wel leuk. Ik wil later oncoloog worden, pardon, ik wórd oncoloog AHAH... SERIEUS! Ik ben van plan cum laude te slagen en dan in Amerika te gaan studeren. Ik probeer nu al een CV op te bouwen en dat gaat heel goed. SERIEUS HE, IK STA IN EEN BOEK MET MIJN NAAM! Very Happy want ik ben recensent en sta dus in een boek met mijn mening HOE COOL.
Ik ben best raar, HEEL RAAR, soms. En dat vind ik leuk hhahahahahah. Ik houd van lachen, ik word NOOIT boos en ben nooit chaggie. Soms wel verdrietig, maar nooit boos. Ik erger me ook nergens aan jeej. Lekker makkelijk hahaha. IK LACH ALTIJD EN SCHRIJF VAAK IN HOOFDLETTERS. En ik heb stopwoordjes, zoals JANK of HUIL of SNOTTER of LACHEN. Waarschijnlijk gaat iedereen zich aan me irriteren en dat vind ik dan weer leuk.
IK HOUD NIET VAN GSM EN IK HEB HET NIET. Ik vind het altijd grappig dat ik GSM en RPG altijd samen zie... LACHEN. Ik houd echt VRESELIJK MEGA SUPER SUPER VEEL van schrijven! Ik ben er echt dol op en wil later ook echt naast oncoloog schrijfster worden! Ik vind praten en zingen en schrijven de leukste dingen in het leven... NAAST DE ZEE! O men, ik houd zoveeeeel van de zee. Serieus, ik blijf niet in NL. Is me veel te koud. Ik moet elke dag 8 kilometer naar school fietsen en dat is niet leuk JANK.
Ik wil met heel veel bekende mannen trouwen, maar uiteindelijk zal ik vast met mijn beste vriend belanden en krijgen we leuke kinderen met blonde krullen en blauwe ogen YEAH.

DOEI DOEI X CHRIS
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 4:28 pm

hahaha even ter bevesting: CHRIS IS ECHT HEEL ERG GEK XD

maar ze is tof. YEAH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalon

Avalon


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 4:31 pm

WOEHOE
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalon

Avalon


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 4:32 pm

O bah zeg ik WOEHOE zie ik dat chaggie hoofd van Max Irons ernaast................
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 5:41 pm

Jullie zijn allemaal leuk. Trouwens, nien, ik denk dat je voor mij altijd kleine Nina blijft hahaha.
Oké tot nu toe ken ik volgens mij iedereen... Maar voor de gene die mij niet kennen, wat op een of andere manier altijd zo is. Dan ken ik iemand wel, maar zij mij niet. Dat is zo irritant Wacht, ik dwaal af. HOI ik ben Denise en gezien jullie gSm mentionen doe ik dat ook want ik ben in dit soort verhaaltjes zo creatief als iets wat dus niet creatief is, maar ik ben op gSm dus Looks like a Tomato. en ik was eerst denisegirl19, maar die tijd vergeten we voor het gemak maar even. [O god, dinsdag heb ik dat account 4 jaar geleden gemaakt....] O en ik hou van die blokhaken, want die zijn leuker dan van die ronden dingen... Zeker met een engelsmiley, [a'] is veel leuker dan (a) of (A'), maar dan snapt niemand het ooit haha.
Verder hou ik enorm veel van muziek, vooral van The Script, en daarmee heb ik Chris al aangestoken dus wees gewaarschuwd. Ik hou sowieso heel veel van muziek. O wacht ik val in herhaling. De laatste tijd tekening ik ook weer heel veel, en dan maak ik een foto met mijn iPod, wat een lekkere kwaliteit heeft -not-, en dan val ik jullie daar weer mee lastig in de chat.
Gelukkig zijn mijn schrijfstukken een stuk overzichtelijker dan dit bericht, hoewel dat hoop ik hahaha.
Oja, ik ben 16, woon in Noord-Holland in een dorp dat in de randstad zit en bekend is als de mediastad haha logica, zit in 5Atheneum en heb een klein irritant broertje. [omg als mijn broertje blijft zitten zit hij op zijn zestiende in de tweede en haalt hij op zijn 18e VMBO examen terwijl ik op mijn 17e mijn Atheneum examen haal, rare wereld]
Als je dit helemaal gelezen hebt vind ik dat knap haha. Volgens mij gaat het nergens over, maar ik ga nu weer meeblêhrend tekenen, want ik kan wel meezingen -kuch- blêhren en tekenen te gelijk, maar niet typen en meezingen... OJA ik ben Dyslect, maar ik denk niet dat jullie er veel van gaan merken, hoop het tenminste hahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sone

Sone


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 09-02-12
Leeftijd : 27

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 9:23 pm

Oké dan Denise, you are allowed. Cool

OH. Even een toevoegsel.
Ik doe 3 HAVO en gezien Denise zojuist heeft geluld over het feit dat zij een broertje heeft, vind ik dat ik moet melden dat ik drie jongere broertjes heb. Haha. En, en ik zet heel val -(s)elen achter woorden. Dus als je soms iets hebt van 'Waar heeft dat kind het over?!', eerst even kijken of er -(s)elen af kunt halen. Zo zeg ik dus best vaak 'Ik ga even wat schrijfselen hoor.' Dus, dan weten jullie dat. Haha.

Stiekem wil ik nu iedereen die iets met zingen heeft horen zingen. Gehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalon

Avalon


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 9:33 pm

Ik heb een broertje van 14 heheheheheheh HIJ IS IRRI EN ZIT IN DE PUBERTEIT.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 08-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 10:15 pm

Ik ben Laura en ik kon uit frietjesland! Ja, België! Niet dat het zo prachtig is en ik hier her liefst weg wil. Mijn richting op school is Humane Wetenschappen in het Algemeen Secundair Onderwijs. Het liefst wil ik naar het Kunsthumaniora en fotografie volgen. Fotografie is dus nog niet zo lang een hobby van me, maar ik ben er aan het "in" komen. Later zie ik me dan ook echt als journalist of wel jongeren helpen met serieuse problemen of autistische kinderen. Dat staat dus op het lijstje, maar ook een wereldreis maken en in Londen studeren. Ja, ik zie het allemaal voor me. Spijtig genoeg ben ik nog maar vijftien.
Ik hou van films, series, boeken, Jamie Campbell Bower, 30 Seconds To Mars, knappe jongens, chocolade en -verrassing- schrijven.

Oh ja, ik was dus het gestoorde wijf die deze site aanmaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 10:34 pm

Oh nou zal ik het dan ook maar even bijwerken. Ik zit in 5 HAVO en doe dus dit jaar examen. Wish me luck.

EN IK BEN ENIGSKIND. yeah. en dat vind ik helemaal niet erg. Nee het is niet stil in huis, want ik maak al genoeg herrie in m'n eentje (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyza feb 11, 2012 11:00 pm

HAHA Nina, nee, je wilt me niet horen zingen. Echt niet. Dat kan ik je niet aandoen.
Mijn broertje is nu ook 14, en hij is echt compleet gestoord. Echt waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sone

Sone


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 09-02-12
Leeftijd : 27

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyzo feb 12, 2012 9:08 am

Emily schreef:
HAHA Nina, nee, je wilt me niet horen zingen. Echt niet. Dat kan ik je niet aandoen.
Mijn broertje is nu ook 14, en hij is echt compleet gestoord. Echt waar.

Ja, dat wil ik wel. Cool AHAHA.

Nog een toevoegseltjen. Mijn broertjes zijn (momenteel) 11, 12 en 14. Haha, mijn ouders waren er helemaal niet snel bij. En ik voel me echt saai als ik dit zeg, maar ik wil lerares op het basisonderwijs worden. YAY ME.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalon

Avalon


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 09-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyzo feb 12, 2012 11:34 am

LAU
MARK REYNOLDS IS ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KNAP
IK WIL HEM ALS PERSONAGE MAAR DAT KAN NATUURLIJK NIET JANK JANK

Stel jezelf voor! Mark-Reynolds-terra-nova-26133802-1280-720_large
Terug naar boven Ga naar beneden
Sone

Sone


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 09-02-12
Leeftijd : 27

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyzo feb 12, 2012 11:37 am

Avalon schreef:
LAU
MARK REYNOLDS IS ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KNAP
IK WIL HEM ALS PERSONAGE MAAR DAT KAN NATUURLIJK NIET JANK JANK

Stel jezelf voor! Mark-Reynolds-terra-nova-26133802-1280-720_large

Ik kwam echt op de verkeerde Mark Reynolds. Haha. Van Terra Nova is inderdaad knap. Haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya

Arya


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 11-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyzo feb 12, 2012 1:57 pm

Mijn naam is Chloë, ik ben 16 jaar jong en zit op gSm op het account Per Sempre. Mijn interesse's liggen voornamelijk bij het schrijven van verhalen en one-shot's. Ik volg de opleiding Journalistiek en Communicatie op MHBO. Dit houdt in dat ik na 3 jaar een MBO diploma heb en mag doorstromen naar het 2de jaar van het HBO Journalistiek. Indien je informatie wilt over deze opleiding mag je me altijd mailen!

Ik ben drie weken geleden erachter gekomen dat ik hernia heb, waardoor ik sindsdien thuis zit. Hopelijk ga ik morgen (maandag) wel weer naar school. Tja, RPG'en doe ik niet veel meer. Ik ben vrij kritisch als het erop aankomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 08-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyzo feb 12, 2012 4:22 pm

Avalon schreef:
LAU
MARK REYNOLDS IS ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KNAP
IK WIL HEM ALS PERSONAGE MAAR DAT KAN NATUURLIJK NIET JANK JANK

Stel jezelf voor! Mark-Reynolds-terra-nova-26133802-1280-720_large

HIJ IS ECHT ZOOOOOO <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Beniamin

Beniamin


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 12-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyma feb 13, 2012 3:55 pm

Manon is de naam (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaru

Amaru


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 14-02-12
Leeftijd : 29

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyvr feb 17, 2012 8:45 pm

Oke hoi ik ben Judith en ik heet tears' op gsm en ja ik ben onbekend hahahaha. Ik ben 16 jaar maar over twee weekjes ben ik 17 Very Happy. Uhm ik doe nu 5 vwo en ik heb 1 zusje. Verder gaat het momenteel niet heel goed met me dus ik kijk nog hoever in met dit rpg kom, natuurlijk laat ik t weten als het niet meer lukt.
xxxxxxxxxxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe

Joe


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 19-02-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Emptyzo feb 19, 2012 5:03 pm

Hiya, ik ben Iris, een andere Iris, oude Iris. En ik ben 17, ik woon in Noord-Brabant en ga dit jaar hopelijk mijn VWO-6 diploma halen. Boeken lezen doe ik erg graag, verder speel ik basketbal en gitaar en mondharmonica en een heel klein beetje piano. De Engelse taal is super awesome, dus sorry als ik nogal eens wat Engels gebruik, maar het gaat automatisch. Ik ben nogal een fanatieke cd-verzamelaar en eh ofcourse houd ik van rpg'en.
Verder ben ik niet echt een boeiend persoon, maar als je een dringende vraag hebt moet je die maar stellen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel jezelf voor!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future of ashes :: Spam :: Kletshoek-
Ga naar: