Future of ashes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

When you have the run, will everything come down?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mademoiselle rose

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Amaru

Amaru


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 14-02-12
Leeftijd : 29

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 2:42 pm

Het is een klein winkeltje waar de meest primitieve en enkele luxe artikelen te koop zijn.

maximaal 5 mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 5:41 pm

Altijd was Nathalie opzoek naar kleine dingetjes voor op haar kamer. Ze was dol op hebbedingetjes, maar vooral van artistieke kunstwerkjes. Gelukkig was hier alles te vinden. Eigenlijk was ze ook opzoek naar een oud mechanisch tandwiel voor een van haar oudste camera's, maar veel hoop op lagen had ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 5:47 pm

Bij het binnenlopen van het winkeltje herkende Emily direct Nathalie. 'Hoi,' begroette ze haar waarna ze naast haar ging staan en bekeek waar zij naar keek. 'Wat zoek je?' vroeg ik nieuwsgierig. Ondanks dat Nathalie in Destroy zat vond zij zichzelf daar totaal niet passen en daar had ze ook gelijk in, ze paste daar totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 5:54 pm

'Hey,' Met een kleine glimlach over haar gelaatstrekken heen, begroette Nathalie Emily. Een van de weinige die ze haar vriendin kon noemen. Ze zat dan wel in Hope, maar ze accepteerde haar tenminste hoe ze was en dat gaf een hoop voldoening. 'Wat kleine dingetjes en iets voor m'n camera, maar volgens mij hebben ze dat hier niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 6:05 pm

'O, daar kan ik je niet mee helpen zoeken.' antwoorden Emily. Ze had totaal geen verstand van fotocamera's. Ze wist dat als je op het knopje drukte het apparaat een foto voor je maakte en dat was het ook. Emily pakte een willekeurig voorwerp, waarvan ze zich afvroeg wat het in godsnaam moest voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 6:09 pm

Een grijns speelde over haar gezicht heen, terwijl Nathalie verder zocht. Toen ze zo ongeveer de hele winkel had gehad, kwam ze tot de spijtige conclusie dat ze inderdaad niet hadden wat ze zocht. Spijtig, maar ze had het toch wel verwacht. 'Ben jij nog naar iets opzoek?' Vroeg ze nieuwsgierig. Ondanks dat ze Emily al best lang kende, was ze altijd wat terughoudend. Dat was ze tegen de meeste mensen wel, maar dat was simpelweg omdat ze die niet vertrouwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 6:24 pm

'Stilte, of nee, eerder rust of kalmte' glimlachte ze als antwoord. 'Maar ik denk niet dat ze dat ergens verkopen.' Ze legde het merkwaardige voorwerp, waarvan ze nog steeds geen idee had wat het was, terug op de plek waar het had gelegen en draaiden zich om naar Nathalie. Ze had haar altijd al gevonden dat ze iets bijzonders over zich had. Hoewel dat alles te maken had met dat ze wist dat Nathalie zich niet thuisvoelden in haar kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 6:33 pm

'Was het maar waar, dan had ik al dozijnen in huis gehaald.' Grapte Nathalie en keek even om zich heen. In de hoek van het winkeltje zag ze een heel klein schildersezeltje met een prachtig felgekleurd schilderijtje erop. Normaal was ze meer van de natuurlijke, zachte kleuren, maar op een of andere manier sprak dit haar aan. Het had iets artistieks en dat greep haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 6:50 pm

'Het zou echt ideaal zijn als je dat kon kopen,' zei Emily met een glimlach, toch was ze ergens serieus. Ze merkte hoe Nathalie haar aandacht getrokken werd door iets wat in de hoek stond. Al snel had ze door waar ze naar keek. Een felgekleurd schilderijtje. Het was fel, maar het had iets in zich wat het een mooi schilderijtje maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 7:05 pm

Nathalie knikte en keek naar haar vriendin. 'Hoe is het daar, in Hope?' Ze wist dat ze dit al minstens tien keer had gevraagd, maar alles wat daar gebeurde klonk zoveel beter dan alles wat zich in Destroy afspeelde. Alsof het Hemel en Hel was. En zij zat in Hel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 7:46 pm

'hetzelfde als altijd.' antwoorden ze. Ze was totaal niet van plan haar kamp op te hemelen. Ze wist hoe ze erover dacht en hoe ze ermee zat. 'Hoe is het met jou?' vroeg Emily. Ze liep naar het schilderij toe en ging er kort met haar hand over om daarna Nathalie weer aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 7:58 pm

'Hetzelfde als altijd. Vreselijk dus,' Zei Nathalie spijtig en schudde de gedachte van zich af. 'Tijd voor leukere dingen vind ik.' Zei ze grijnzend en keek naar Emily. 'Nog iets gezien om te kopen?' Zijzelf had inmiddels al afgerekend en had een klein tasje in haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 8:39 pm

'Nee,' antwoorden Emily toen ze vroeg of ze nog wat wou kopen. Ze liep naar haar toe en sloeg haar armen om haar heen. 'Je bent een schat,' zei ze waarbij ze kort over haar rug en keek haar aan. 'Zo jammer dat je niet gewoon kan verhuizen.' zei ze oprecht. Want Nathalie was echt een schat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 9:07 pm

'Geloof me, als het ooit mogelijk is, is dat het eerste wat ik doe.' Zei Nathalie met een lach op haar gezicht. Bij het idee dat ze in de toekomst misschien eens kon verhuizen, fleurde ze helemaal op. Het was een soort droom die ze altijd al heeft willen vervullen, tenminste sinds ze hier is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 9:24 pm

Emily zag hoe ze opfleurden en het deed haar goed om haar zo te zien. Ze liet haar los en keek haar met een glimlach aan. Ze had niet echt gelet op wat ze gekocht had dus keek ze kort naar het tasje. 'Laat eens zien wat je aanwinsten zien,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 9:54 pm

Ze had niet zoveel bijzonders gekocht, het kleine schilderijtje en een bos bloemen: om het thuis nog enigszins te kunnen opfleuren. Niet dat dat ging lukken met het pesthumeur van de rest van het gezin, maar ach - ze bleef het toch proberen. 'Die bloemen verwelken spontaan zodra ze in ons huis terecht komen.' Ze had er spijt van dat ze dit niet eerder had gezien, dat ze er misschien iets aan had kunnen doen. Nu was het te laat. Veels te laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyza feb 18, 2012 10:33 pm

'Die bloemen zouden het bij mij thuis ook niet lang overleven,' Zuchte Emily. En als ze niet spontaan verwelkte dan ging waarschijnlijk de vaas er wel aan. 'Maar laten we het over leuke dingen hebben zoals wat voor een mooie bloemen dit zijn,' stapte de over van onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptyma feb 20, 2012 3:42 pm

Nathalie knikte. 'Zoals altijd heb je daar weer gelijk in.' Grinnikte ze en stopte de bloemen terug in haar tas. Ze vervloekte zichzelf ervoor dat het bij haar thuis zo'n treurig zooitje was. Maar nu was het zo en kon ze er niets aan veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptywo feb 22, 2012 8:14 am

Nathalie was echt een knappe verschijning en ook zo ongelofelijk lief. Het was gewoon echt vervelend om te zien hoe ze zich niet op haar plaats voelde. Terwijl je weet dat je er niets aan kon doen. Emily vond het daarom fijn zo af en toe een glimlach rond haar lippen te zien. 'Ik wil iets leuks met je doen,' zuchtte ze 'binnenkort, want eigenlijk moet ik zo terug, ik had beloofd te helpen met wat mensen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptywo feb 22, 2012 6:42 pm

'Ja, lijkt me echt super gezellig! Dan spreken we toch gewoon een keertje af.' Zijzelf moest ook zo weer naar huis toe, nou ja - moest. Haar ouders wisten waarschijnlijk nog niet eens dat ze weg was, maar ze had tegen zichzelf gezegd dat ze zo weer thuis moest zijn om het eten te maken. Tja - haar moeder dacht er niet aan: Die was te druk met werken en als ze thuis was, maakte ze ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptywo feb 22, 2012 11:42 pm

Emily omhelsden Nathalie en keek haar daarna aan. 'We zien elkaar hoop ik weer snel, want je bent echt een schat,' ze liet haar los terwijl ze haar bleef aankijken. 'En you will survive,' glimlachte ze. 'Het spijt me maar ik moet nu echt terug naar het kamp, tot snel,' Ze kneep kort in Nathalie's hand die ze had vast gepakt in de omhelzing. Langzaam liet ze die los waarna ze met een laatste glimlach naar Nathalie de deur uit liep.

-Gone-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie

Nathalie


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 09-02-12

Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Emptydo feb 23, 2012 1:11 pm

NATHALIE IS GONE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mademoiselle rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mademoiselle rose   Mademoiselle rose Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mademoiselle rose
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future of ashes :: Het rolspel :: De stad-
Ga naar: